فرمانده انتظامی شهرستان “نطنز” از مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت بر اثر بی احتیاطی راننده نیسان خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان “نطنز” از مرگ راکب و سرنشین موتورسیکلت بر اثر بی احتیاطی راننده نیسان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ “مهدی کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر بیان داشت: در پی اعلام گزارش شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره تصادف میان خودرو نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت در جاده “ابیازن”، ماموران پلیس راهور و انتظامی این فرماندهی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در صحنه حادثه مشخص گردید که در برخورد موتورسیکلت با نیسان، متاسفانه راکب و سرنشین موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز پیرامون علت این حادثه تصریح کرد: علت این حادثه مرگبار در حال حاضر توسط کارشناسان پلیس راهنمائی و رانندگی در دست بررسی قرار دارد و پس از مشخص شدن، اعلام خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: لازم است که رانندگان در زمان رانندگی همواره توجه کافی به جلو داشته باشند و از انجام اعمالی همچون استفاده از تلفن همراه، خوردن، آشامیدن، استعمال دخانیات و غیره که موجب برهم خوردن تمرکز حواس می شود، پرهیز کنند و موتورسیکلت سواران نیز بدانند که استفاده از کلاه ایمنی می تواند تا حد بسیار زیادی در تصادفات رانندگی از ضربه به سر و حوادث شدید جلوگیری کند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x