اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده سیاسی شرق شمال غرب مرکزی ورزشی

پیام کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوربه مناسبت هفته کاروکارگر

پیام کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوربه مناسبت هفته کاروکارگر

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی هفته کاروکارگررا به جامعه کارگری تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:کمال فتح اله زاده، معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی هفته کارگر رابه جامعه کارگری تبریک گفت.

دراین پیام آمده :

بسم الله الرحمن الرحیم

کار مایه حیات زندگی است. چشمه سار زلال زندگی با کار جلا و روشنی می یابد و کارگران پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند. کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه، یکی از مهم‌ترین طبقات اجتماعی و اقتصادی کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها از هیچ کوششی برای شکوفایی و پیشرفت ایران دریغ نمی‌کنند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر کارگران است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات کارگران و تلاش گران عرصه کار و تولید فرا رسیدن هفته کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند، تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان را در مسیر توسعه و پیشرفت ایران عزیز اسلامی مان مسئلت دارم.

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x