اجتماعی استان تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

پیام تسلیت کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوربه مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع)

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور درپیامی شب قدررا به مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز:

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور. درپیامی شب قدررا به مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یاأول مظلوم عالم. السلام علیک یاابوالحسنین. السلام علیک یامولی الکونین. السلام علیک یاامیرالمومنین🏴شاهی که ولی بود و وصی بود علی بود. سلطان سخا و کرم و جود علی بود. هم آدم و هم شیث و هم ادریس و هم الیاسهم صالح پیغمبر و داوود علی بود. شهادت امام علی به شیعیان ولایت تسلیت باد. شب‌های قدر فرصتی است برای طلب مغفرت از خدایی که مهمانش بوده‌ایم. چه زیباست که در این شب‌های عزیز طلب حلالیت کنیم از دوستانی که شاید روزی، جایی، لحظه‌ای خاطرشان رنجیده است از کلامی که ما به زبان آورده‌ایم، از کاری که ما کرده‌ایم. گاهی گفتن یک “التماس دعا” به یک دوست می‌تواند او را واسطه کند برای طلب بخشش از گناهانی که مدت‌های زیادی است روی دوشمان سنگینی کرده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز ، در این ماه پرخیر و برکت، فرا رسیدن ایام شهادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) را به عاشقان و دل سوختگان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم.

کمال فتح اله زاده معاونت ورزش ومعاونت تربیت بدنی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور.

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x