اجتماعی تصاویر تهران چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر

پیام تسلیت فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت شهادت امیرالمومنین علی (ع)

حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوردرپیامی شب قدررا به مردم عزیز ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری احوال نیوز:

به گزارش معاونت روابط عمومی بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور:حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشوردرپیامی شب قدررا به خانواده شهدای کارگری ومردم عزیز ایران تسلیت گفت.

السلام علیک یاأول مظلوم عالم. السلام علیک یاابوالحسنین. السلام علیک یامولی الکونین. السلام علیک یاامیرالمومنین🏴

درفراق توشیعه که هیچ،انگارعالم یتیم شدایام حزن وبی پدری عالم فرارسیدن شب قدروشهادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام تسلیت باد.

نماز را کشتند، آسمان را به خون نشاندند، هستی بی‌پدر شده است.عدالت به پایان خط رسیده است، ظلمت بر جهان حکم‌فرما شده است.و همه می‌دانند که عالم هیچ‌گاه چون علی نخواهد دید. شبی که در آن خطاب می آید: کجایند جوانمردان شب خیز که در آرزوی دیدار، بی خواب و بی آرام بوده اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم عزیز ، در این ماه پرخیر و برکت، فرا رسیدن ایام شهادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) را به عاشقان و دل سوختگان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، از درگاه خداوند تبارک و تعالی، بهره گیری از فیوضات لیالی پربرکت قدر و بهترین تقدیر را برای همگان مسئلت می نمایم.

حسین فسائی فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

شیوا انصاری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x