ملاقات عمومی بازنشستگان با معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان

ملاقات عمومی بازنشستگان با معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش دفتر روابط عمومی و همکاری های بین الملل، تعدادی از بازنشستگان با معاون محترم برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان ملاقات و مطالبات خود را تحت عنوان، نظارت معاونت بر کانون بازنسشته ها، ارتباط بسیار ضعیف بازنسشته ها با سازمان، نداشتن کارت منزلت از سوی سازمان، مشکلات بیمه تکمیلی و درخواست امکانات رفاهی سازمان اعلام کردند.

متقابلاً معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان نیز از این دیدار اظهار خرسندی کرده و به آنها قول مساعدت در زمینه خواسته شده در حد توان و امکانات سازمان را داد.

نصراله اظهار کرد: گزارش عملکرد کانون بازنشستگان را، مدیرمنابع انسانی و پشتیبانی دریافت نماید و ایشان شخصا آن را پیگیری خواهند کرد. 

وی تصریح کرد: موضوع بیمه تکمیلی نیز در حال بررسی و یکسان سازی برای کلیه کارکنان ثبت احوال کشور است و مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شخصا پیگیر آن است و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان افزود: مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سعی و کوشش جهت تسهیل و تسریع اعتبارات بازنشستگان در سال ۱۴۰۱را به جد پیگیری می کند و امکانات رفاهی جهت بازنشستگان در صورت تامین اعتبار در دست بررسی و اقدام است. 

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x