اصلاح قانون سختی کار پرستاران در بخش درمان با جدیت دنبال می شود

اصلاح قانون سختی کار پرستاران در بخش درمان با جدیت دنبال می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب اله حسن خانلو در مراسم معارفه مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: مطابق تصویب هیئت امنا فوق العاده ویژه کارکنان رسته بهداشتی و درمانی شاغل در سازمان تامین اجتماعی به میزان ۵۰ درصد افزایش و احکام صادره اصلاح و مابه التفاوت آن پرداخت خواهد شد.

حسن خانلو با اشاره به اصلاح قانون سختی کار پرستاران در بخش درمان گفت: اصلاح احکام پرستاران در راستای اجرای مشاغل سخت و زیان آور به شدت در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و همه تلاش سازمان در راستای بهبود وضعیت کادر پرستاری خواهد بود.

وی افزود: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی سازمان تامین اجتماعی دردولت جدید رفتارها، کردارها، برنامه ها و دستور العمل ها بر اساس همین سیاست های ابلاغی خواهد بود.

خانلو خاطرنشان کرد: سیاست های ابلاغی نقشه راه سازمان خواهد بود که اقدامت صورت گرفته نیز توسط مردم سنجیده می شود.

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی مشاور استاندار هرمزگان در جلسه معارفه مومنی به عنوان سرپرست مدیریت درمان استان هرمزگان اظهار کرد: یکی از آفات جامعه ما، تخریب نیروهاست، به گونه‌ای که به راحتی به افراد توهین می‌کنند و تهمت می‌زنند. زمان منصب‌ها و موقعیت های سیاسی بسیار کوتاه است و ارزش تخریب کردن دیگران را ندارد.

مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت با اشاره به ضرورت بهره گیری از توان و تخصص نیروهای مومن انقلابی افزود : باید زمینه برای خدمت به مردم با انتخاب نیروهای جهادی و مومن فراهم گردد . دکتر مومنی تنها انتخاب استاندار برای این سمت بود .وی در زمان شیوع کرونا در مطب شخصی بیماران را بصورت رایگان ویزیت می کرد .این روحیه جهادی و خدمت شایسته تحسین و تکریم است.

میرزایی تلاش برای تقویت حوزه سلامت را مهم ارزیابی کرد و افزود : همه باید کمک کنیم تا دکتر مومنی و همکاران ایشان موفق شوند، زیرا حتی اگر یک تخت بیمارستانی هم اضافه شود یک گام مهم در ارتقای سلامت عمومی برداشته شده است. لذا ضمن قدردانی از دکتر امیری مدیر سابق درمان تامین اجتماعی برای مدیر جدید آرزوی موفقیت دارم.

دکتر عباس مومنی سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گفت: ما سرباز این انقلاب و نظام هستیم و هر جا تکلیف شود آماده خدمت هستیم. ارزش خدمت به مردم در حوزه سلامت و درمان در این شرایط حساس با توجه به شرایط اقتصادی و معیشت آحاد جامعه کمتر از دفاع مقدس نیست.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر خدمت جهادگونه به مردم افزود: این فرصت مغتنم خدمتگزاری است که باید از آن در جهت کمک به توسعه سلامت عمومی نهایت بهره را برد. لذا تمام تلاش خود و مجموعه تامین درمان معطوف به توسعه سلامت عمومی و خدمت بی منت به مردم خواهد شد.

در این مراسم با قدردانی از زحمات دکتر مریم امیری ، دکتر عباس مؤمنی به عنوان سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعیهرمزگان معرفی شد.

گفتنی است ریاست بیمارستان خلیج فارس، رئیس بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و عضویت در کمیسیون پزشکی استان از جمله سوابق دکتر عباس مومنی است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x