تغییر سامانه ارسال حق بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان

تغییر سامانه ارسال حق بیمه تامین اجتماعی کارفرمایان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه سامانه جدید ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به نشانی Es.tamin.ir در اختیار کارفرمایان قرار گرفته گفت: این سامانه جایگزین سامانه قبلی به نشانی Samt.tamin.ir شده و برای جلوگیری از اختلال در ارسال فهرست حق بیمه و مشکلات احتمالی کارفرمایان سایت قبلی از امروز غیر فعال شده است.
محسن ریاضی افزود: سامانه جدید در اختیار همه کارفرمایان برای بارگذاری لیست ماهانه حق بیمه قرار گرفته و تمهیدات لازم اتخاذ شده تا کارفرمایان زیر پوشش نسبت به ارسال فهرست ماهانه کارکنان و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه Es.tamin.ir اقدام کنند.
وی گفت: شماره ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز شبانه روزی آماده پاسخگویی به کارفرمایان و بیمه شدگان است.
با راه اندازی سامانه es.tamin.ir بیش از ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری ارائه و سالانه از ۷۰ میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی در کشور جلوگیری می‌شود.
تغییر سامانه ارسال لیست بر اساس تصمیم کمیته راهبری و بهبود فرآیند‌های طرح ۳۰۷۰ مبنی بر یکپارچه‌سازی سامانه‌های خدمات غیرحضوری اجرا شده است.
پرداخت هدیه ازدواج، استعلام وضعیت دریافت مستمری و بیمه‌شده، نام‌نویسی غیرحضوری افراد تبعی توسط بیمه‌شده اصلی، درخواست غیرحضوری تکمیل سوابق بیمه به صورت کسری از ماه، انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری، امکان مشاهده جزئیات محاسبات و گردش حساب بدهی‌ها، دریافت غیرحضوری اعتراض کارفرما و تعیین و اعلام رسیدگی، پرداخت غیرحضوری غرامت دستمزد ایام بیماری ناشی از کرونا، سرویس دریافت حق بیمه و احتساب سوابق دوران خدمت سربازی، دریافت برخط بیمه حرف و مشاغل آزاد، درخواست کمیسیون پزشکی، برقراری و پرداخت بیمه بیکاری، اخذ درخواست کفالت و بازرسی و کمک هزینه اروتز و پروتز، برقراری مستمری بازماندگان، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی، امکان تقسیط و نظام‌مند بدهی‌ها، پرداخت حق بیمه کسری از ماه، هوشمندسازی فهرست ارسالی کارفرمایان و امکان پرداخت آنلاین و احتساب آنی واریزی در حساب بیمه‌شد از جمله امور غیر حضوری ارائه خدمات طرح ٣٠٧٠ محسوب می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x