احداث هزار واحد مسکن مددجویی جدید در سال جاری

احداث هزار واحد مسکن مددجویی جدید در سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

برای احداث هزار واحد مسکونی جدید و تکمیل ۷۷۷ مسکن مددجویی نیمه تمام سال گذشته، برنامه ریزی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید مصطفی انوری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اقدامات این نهاد در تامین مسکن مددجویان بیان داشت: در سال گذشته کلنگ هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی مددجویان اصفهانی با مشارکت خیران و نیکوکاران به زمین زده شد.

سید مصطفی انوری با تشریح این اقدام که از نیازهای اساسی نیازمندان است، ادامه داد: مجموع این تعداد واحد مسکونی در قالب ۸ تفاهم نامه با سازمان ها و شرکت های مختلف به صورت هم افزایی منعقد و ۹۲۰ مورد در سال گذشته به طور کامل به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های احداث مسکن مددجویان، افزود: پروژه های مسکونی سال قبل با اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد تومان تاکنون انجام شده که ۷۷۷ واحد درحال ساخت نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد تا نیمه اول سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان، با اعلام برنامه ریزی انجام شده برای احداث هزار مورد مسکن جدید در سال جاری، گفت: سال گذشته ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با سرانه ۳۰ میلیون تومانی و کمک های بلاعوض تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای خرید و احداث به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x