توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق

توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف ۱۱ دستگاه خودروی و کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در این عملیات خبر داد.
سردار” محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال و به منظور مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی این استان با اشرافیت اطلاعاتی و رصد هوشمندانه از ورود ۱۱ دستگاه خودرو حامل انواع کالاهای قاچاق از بنادر جنوب به سمت مرکز کشور مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و استقرار در محور ورودی استان طی یک عملیات منسجم و هماهنگ این خودروها را توقیف و انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل لوازم خانگی و ابزار آلات را از داخل آنها کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۱۵ نفر خبر داد که متهمان تحویل مرجع قضائی شدند و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار “هاشمی فر” با اشاره به انجام حرکات مخاطره آمیز، سرعت های سرسام آور و حادثه ساز در محورهای مواصلاتی و نارضایتی رانندگان عبوری و سایر مردم از حرکات این خودروها، ادامه داد: این طرح به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و برخورد قاطعی با این گونه خودروها انجام می شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x