توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی در پویش اطعام مهدوی بین مددجویان

توزیع ۷۰ هزار بسته معیشتی در پویش اطعام مهدوی بین مددجویان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اصفهانی ها از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با اهدای حدود ۷۰ هزار بسته معیشتی برای حمایت از خانواده های نیازمند، با کمیته امداد استان در پویش اطعام مهدوی همراه بوده اند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال طی کمتر از ۱۸ روز، بیش از ۴۶۰ هزار پرس غذای گرم در ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و حدود ۷۰هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری بین خانواده های تحت حمایت توزیع شده است.
وی همراهی مردم استان اصفهان با برنامه های این نهاد را در ایام ماه مبارک رمضان، قابل ستایش توصیف کرد و ادامه داد: پیش بینی می شود با مساعدت خیران و مردم عزیز در پویش اطعام مهدوی تا پایان ماه مهمانی خدا، ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم، به دست نیازمندان برسد و سفره های ایتام و خانواده های تحت پوشش را پربرکت کند.
زارع به تداوم پویش اطعام مهدوی در هفته اکرام ایتام و شب های قدر نیز اشاره کرد و افزود: مردم استان می توانند در این ایام معنوی به عشق ابوالایتام امام علی (ع) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برای همراهی در طرح اکرام ایتام و محسنین با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را به عهده گیرند.
مدیرکل کمیته امداد استان، با قدردانی از مساعدت مردم عزیز اصفهان، گفت: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد#۰۳۱۸۸۷۷ و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ همچنین با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک های نقدی و غیرنقدی خود را بدست نیازمندان برسانند.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x