اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تاثیر شگفت انگیز دعا بر زندگی انسان ها

تاثیر شگفت انگیز دعا بر زندگی انسان ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: دعا بر زندگی انسان ها تاثیر شگفت انگیزی دارد و بسیاری از مشکلات را رفع می کند.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام “محمد حسین ایروانی در جلسه ی اخلاق و نشست های اعتقادی معنوی در جمع کارکنان انتظامی شهرستان “نجف آباد” بیان داشت: خدای متعال در بیشتر آیات قرآن دستوراتی را به مردم داده است مانند اینکه دستور داده نماز برپادارید، روزه بگیرید، جهاد کنید، راستگو باشید، دروغ نگویید، غیبت نکنید، شراب نخورید و….
وی افزود: برخی از مردم به اندازه ایمانی که دارند به این دستورات عمل می کنند اما یک دستور است که بلااستثنا همه مردم چه موءمن باشند و چه کافر به آن عمل می کنند و آن دستور به خوردن و آشامیدن است.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: البته خوردن و آشامیدن لازم است و هر موجود زنده ای برای زنده ماندن به آب و غذا نیاز دارد. اما منظور خداوند فقط این نیست که فقط بخوریم و بیاشامیم چون بعد از هر آیه ای که دستور به خوردن و آشامیدن داده یک فرمان دیگری هم پشت آن داده که نشان می دهد خوردن و آشامیدن برای ما تکلیف آور و مسئولیت آور است و اینگونه نیست که فقط بخوریم و بیاشامیم و هیچ کاری نکنیم.
این مقام مسئول اشاره ای نیز به تاثیر دعا بر زندگی انسان ها کرد و عنوان داشت: دعا بر زندگی انسان ها تاثیر شگفت انگیزی دارد، ما وقتی به مشکلات بر می خوریم فقط به سراغ دعا می رویم و با خدا راز و نیاز می کنیم این کار پسندیده نیست، چرا که در احوالات شادی هم باید با خدا راز نیاز کرد و شکر نعمت به جا آورد و این باعث می شود صدای ما برای ملائکه آشنا بشود.
حجت الاسلام ایروانی افزود: هنگام دعا کردن متوسل شدن و مدد گرفتن از اهل بیت (ع) تاثیر بسیار مهمی در اجابت دارد و نباید از آن غافل بشویم.
در ادامه سرهنگ” میثم گوهری آرانی” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد نیز از حضور حجت الاسلام و المسلمین “ایروانی” در جمع کارکنان انتظامی این شهرستان تشکر کرد و گفت : مجاهدت در راه خدا همواره نیازمند آشنایی با مسیر الهی و بهره گیری از بیانات ارزشمند است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x