موبایل قاپی های سارق غیر بومی در اصفهان

موبایل قاپی های سارق غیر بومی در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق قاپ زن موبایل شهروندان اصفهانی طی عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در استان خوزستان و اعتراف متهم به ۸ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره قاپ زنی موبایل شهروندان و شکایت مال باختگان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان تحقیقات وسیعی را در این خصوص انجام داده و با استفاده از اقدامات هوشمندانه خود دریافتند که سارقان ۲ نفر هستند که با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو در محل های سرقت حاضر شده و یکی از این افراد از خودرو پیاده شده و پس از قاپیدن تلفن همراه شهروندان به سرعت سوار بر خودرو شده و از محل متواری می شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با اقدامات هوشمندانه کارآگاهان هویت فرد قاپ زن شناسایی و مشخص شد وی از سارقان سابقه دار و اهل استان خوزستان است که کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم با اخذ نیابت قضائی به استان مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
سرهنگ تُرکیان از کشف یک قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ ،تعدادی سلاح سرد شامل قمه و قداره، اموال مسروقه از جمله طلاجات و یک قطعه پرنده از نوع کاسکو در بازرسی از منزل متهم خبر داد و گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان اصفهان در مواجه با مدارک و مستندات پلیس،  لب به اعتراف باز کرده و به ۸ فقره قاپ زنی موبایل در شهر اصفهان اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x