دستگیری سارق مسلح طلافروشی در کمتر از ۵ دقیقه

دستگیری سارق مسلح طلافروشی در کمتر از ۵ دقیقه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در کمتر از ۵ دقیقه توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد.
سرهنگ” جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته ۲۸ فروردین ماه ماموران واحد گشت کلانتری ۲۷ خانه اصفهان با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع سرقت مسلحانه در یک طلافروشی نزدیک حوزه ماموریتی خود مطلع و کمتر از ۵ دقیقه در محل حاضر می شوند.
وی افزود: پیش از ورود ماموران پلیس، متصدی این طلافروشی سیستم امنیتی مغازه را فعال می کند و سارق که سردرگم شده بود بدون اینکه بتواند کاری انجام دهد و راه فراری داشته باشد با حضور سریع و به موقع ماموران پلیس در محل دستگیر می شود .
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از این سارق ۲۰ ساله یک قبضه کلت کمری با یک خشاب حاوی ۱۳ فشنگ که ۲ تیر را داخل مغازه شلیک کرده بود به همرا یک تیغه تبر کشف شده است.
سرهنگ درستکار با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مسروقه ای که سارق به وسیله آن به محل آمده بود ۱۵ فشنگ و ۱۸ پوکه دیگر نیز کشف شده است گفت: متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد و ادامه تحقیقات در خصوص این پرونده نیز در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفته است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x