در طرح «عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد» صورت گرفت:کمک ۴۸۰ میلیون تومانی بازارهای روز کوثر به نیازمندان

در طرح «عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد» صورت گرفت:کمک ۴۸۰ میلیون تومانی بازارهای روز کوثر به نیازمندان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از جمع‌آوری ۴۸۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان در طرح «عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد» خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، «امیرحسین ماه‌آورپور» با اعلام این خبر گفت: از ۴۸۰ میلیون تومانی که به این منظور جمع آوری شده مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، ۵۰ میلیون تومان برای کمک به انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اصفهان و مابقی به نیازمندان و مدارس مناطق کمتر برخوردار در مناطق ۱۴ و ۱۰ شهر اصفهان اختصاص یافت.

او با بیان اینکه طی سال‌های اخیر در ماه مبارک رمضان طرح خداپسندانه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط خیران با عنوان “یک شهر ضیافت” اجرا می‌شود، افزود: امسال در این برنامه بهره‌برداران فروشگاه‌های کوثر اصفهان ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گفته او، از مبالغ به‌دست آمده حاصل از اجرای طرح “عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد” ۵۰ میلیون تومان به انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اصفهان اهدا شد و بخشی از کمک های این طرح نیز به مدارس مناطق کمتر برخوردار مناطق ۱۴ و ۱۰ شهر اصفهان اختصاص یافت.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان طراحی و اجرای طرح “عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد” را در راستای رسالت اجتماعی فروشگاه‌های کوثر دانست و گفت: این طرح از پانزدهم شعبان تا پانزدهم ماه مبارک رمضان امسال اجرا ‌شده است.

او تاکید کرد: بر اساس این طرح، پس از ارسال نامه درخواست از سوی مؤسسات خیریه و آموزش‌وپرورش برای دریافت کمک و توزیع اقلام مورد نیاز دربین نیازمندان، درخواست‌ها مورد بررسی‌های دقیق قرار گرفته و کمک نیابتی شهروندان به نیازمندان ارسال گردید.

گفتنی است، در طرح «عدد شود سبد خیر اگر خدا خواهد» به قید قرعه، معادل سبد خرید شهروندان در بازارهای روز کوثر، به نیابت از آنها، به نیازمندان اهدا می‌گردید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x