برپایی مراسم شب‌های قدر و شهادت امیرمومنان(ع) در تمام مناطق شهر ،شهر غرق توسل و مناجات می‌شود

برپایی مراسم شب‌های قدر و شهادت امیرمومنان(ع) در تمام مناطق شهر ،شهر غرق توسل و مناجات می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام علی(ع) و شب های بزرگ قدر، ویژه برنامه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر برگزار می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام علی(ع) و شب های بزرگ قدر، ویژه برنامه‌های متعددی را در نقاط مختلف شهر برگزار می‌کند. از جمله این برنامه ها، برنامه «نیایش» با حضور مداحان اهل بیت(ع) است که ۳۱ فروردین و ۲ و ۴ اردیبهشت از ساعت ۲۳ الی ۲ بامداد در باغ بانوان طلوع واقع در بزذگراه شهید آقابابایی، جنب شهرک سلامت، مقابل برج کبوتر برگزار می‌شود.

«ضیافت دوست» برنامه دیگری است که با محوریت شب های قدر، ۱ و ۳ و ۵ اردیبهشت در پارک کوهستانی صفه برگزار می‌شود. فرهنگسرای پایداری و خادمیاران گلستان شهدا نیز در ۳۰ فروردین میزبان برنامه «شب شعر آیینی به وقت کوفه» با محوریت شعرخوانی درباره شهادت حضرت علی(ع) هستند که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در گلستان شهدای اصفهان برپا می شود.

حوزه بسیج ۱۳ قمر بنی هاشم نیز یکم اردیبهشت میزبان شما در برنامه «محفل دوست» با محوریت برپایی دعای ابوحمزه و اعمال شب های قدر است که از ساعت ۲۳ در مقبره شهدای گمنام برگزار می‌شود.

در سوی دیگر شهر از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت مسابقه کتابخوانی «مولای شیعیان» با موضوع شهادت مولی الموحدین، حضرت علی(ع) و شب های قدر ازسوی خانه فرهنگ ابوالفرج برپا می‌شود.

«بسم رب الحیدر» نیز عنوان برنامه دیگری است که خانه فرهنگ دشتستان روز ۳ اردیبهشت از ساعت ۱۹ با محوریت سوگواری شهادت حضرت علی(ع) برگزار می‌کند.

برپایی مراسم احیای شب های قدر در پارک شهرک مهدیه از ساعت ۲۱، برپایی «روضه عشق» در فرهنگسرای امیرالمومنین در روز ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و مراسم سوگواری «همه ما دعوتیم» ویژه شب های قدر از ساعت ۲۴ در حرم حضرت زینب(س) از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام در اصفهان برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x