استفاده از ظرفیت باشگاه “ذوب آهن” برای فرهنگ سازی موضوعات ترافیکی

استفاده از ظرفیت باشگاه “ذوب آهن” برای فرهنگ سازی موضوعات ترافیکی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهور استان گفت: امید است با استفاده از ظرفیت های خوبی که در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن است در موضوع آموزش ، فرهنگ سازی و الگو سازی وارد شویم و برای فرهنگ سازی موضوعات ترافیکی در کشور پیش قدم باشیم.
 
سرهنگ “محمدرضا محمدی” درجلسه ای که با آقای “علیرضا احسانی” مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان داشت با اشاره به ظرفیت های بسیار خوبی که در هر دو مجموعه برای کمک به مردم و به خصوص آموزش، فرهنگ سازی و الگوسازی برای کل کشور وجود دارد گفت: بخشی از اقدامات با همکاری باشگاه ذوب آهن انجام شده اما در بخش های دیگر باید فعالیت بیشتری انجام شود که از آن جمله، فعالیت های فرهنگی مشترک در سطح شهر و استفاده از قهرمانان ورزشی باشگاه برای فرهنگ سازی در مباحث رانندگی و ترافیکی است.
وی افزود: یکی از مشکلات ترافیکی حضور موتورسوارانی است که بدون کلاه ایمنی تردد می کنند که می توان از پتانسیل های ورزشی ورزشگاه برای فرهنگ سازی و پیشگیری از حوادث رانندگی برای این جوانان موتور سوار استفاده کرد .
رئیس پلیس راهور اصفهان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت هواداران باشگاه و فرهنگ سازی قوانین رانندگی علی الخصوص قوانین مربوطه به موتورسیکلت سواران نقش بسزایی در کاهش حوادث و سوانح رانندگی دارد.
در ادامه آقای “علیرضا احسانی” مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان نیز خاطر نشان کرد: باشگاه ذوب آهن اصفهان با حضور بیش از ۷۵۰ ورزشگاه حرفه ای، سابقه و قدمت فرهنگی ورزشی ۵۴ ساله، آماده همکاری و تعاملات بیشتر با پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x