پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ارتشیان غیور و مردم بزرگ ایران تبریک گفت.
 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار” محمدرضا میرحیدری” فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
« الآن این ارتش، ارتش اسلام است و ارتش اسلام احترام دارد و کسی حق ندارد این احترام را از آنها سلب بکند.» امام خمینی(ره)
نام گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نشان پرافتخاری بر سینه آحاد ارتشیان غیوری است که در این رهگذر به فرمان امام راحل (ره) با خلق حماسه های عظیم و به یادماندنی برگ های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.
وجود خصوصیاتی همچون تدین، پایبندی به ارزش ها، مردمی بودن، برخوداری از روحیه جهادی ، خودباوری و انقلابی گری، تابع محض ولایت بودن، خوداتکایی، عشق به میهن، اسلام، قرآن و انجام خدمت خالصانه و صادقانه به محرومان جامعه، ارتش جمهوری اسلامی ایران را با سایر ارتش های دنیا متمایز ساخته و امروز این نیروی مسلح نه تنها نزد مردم ایران بلکه در بین ملت های مظلوم و مستضعف منطقه و جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است.
امروز ملت بزرگ ایران بخش مهمی از استقلال، آزادی، سربلندی، سرافرازی و عزت و امنیت مرزهای خود را مدیون تلاش ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی های دلاورمردان ارتش است، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش ، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد.
روز ارتش فرصت مغتنمی برای تجلیل از رشادت‌های‌ بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خودرا در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی را به پیشگاه فرمانده معزز کل قوا و ولی امر مسلمین، ارتشیان دلاور، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بویژه خانواده‌های گرانقدر شهدای ارتش و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان اصفهان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان سربلندی و توفیق روز افزون خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا میرحیدری
فرمانده انتظامی استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x