تکذیب دعوت دو پرسپولیسی به کمیته انضباطی

تکذیب دعوت دو پرسپولیسی به کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش “ورزش سه”، پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم و در فاصله تعطیلی تمرینات این تیم شایعات مختلفی پیرامون سرخ‌ها وجود داشت. یکی از این خبرها که توسط مدیرعامل پرسپولیس تکذیب شد به دعوت عیسی آل‌کثیر و حامد لک به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود.

رضا درویش در خصوص شایعه احضار عیسی آ‌ل‌کثیر و حامد لک دو بازیکن تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی این باشگاه که در روزهای اخیر مطرح شده بود، اظهار داشت: پرسپولیس سرمربی و مدیر  تیم دارد و مطمئناً اگر قرار باشد اتفاقی دراین خصوص رخ بدهد، باید از سمت آنها اعلام شود. درباره موضوع عیسی آل‌کثیر باید بگویم که جراحی کردن یا نکردن او یک مسأله پزشکی است. آل‌کثیر فکر می‌کرد می‌تواند بدون اینکه جراحی انجام دهد برای پرسپولیس بازی کند، اما در طرف مقابل کادر فنی چنین نظری ندارد و معتقد است اگر این بازیکن جراحی انجام ندهد نمی‌تواند مؤثر باشد. با این وضعیت آل‌کثیر در حال گرفتن تصمیم است تا به زودی پای خود را جراحی کند.

وی ادامه داد:‌ درباره حامد لک هم باید بگویم که همانند آل‌کثیر، احضارش به کمیته انضباطی باشگاه صحیح نیست و از سوی کادر فنی و مدیریت تیم هیچ چیزی به ما اعلام نشده است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x