دکتر کارگر: سند راهبردی تحول سازمان ثبت احوال کشور در سال جاری تدوین و ارائه می شود

دکتر کارگر: سند راهبردی تحول سازمان ثبت احوال کشور در سال جاری تدوین و ارائه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نخستین همایش وبیناری مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور در سال ۱۴۰۱ برگزار و خطوط حرکتی سازمان در این سال ترسیم شد.
به گزارش دفتر روابط عمومی ، در این همایش ملی که با حضور ریاست ، معاونین ، مشاورین و مدیران ستادی و استانی برگزار گردید ، هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور پس از تسلیت ایام رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها و آرزوی توفیق همکاران در بهره گیری از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان ، سال پیش رو را سال شکوفایی و تحول بر اساس برنامه ریزی ، شناخت گلوگاه های خدمت رسانی و حرکت جهادی دانست و افزود: سند تحول دولت مردمی سیزدهم اخیرا ابلاغ گردیده است و لازم است مجموعه برنامه های عملیاتی سازمان با مفاد اصلی این سند بالادستی ، هماهنگ و هم راستا باشند.
رییس سازمان همچنین اظهار داشت: سند راهبردی تحول سازمان پس از نهایی شدن ، محور اصلی تمامی برنامه ریزی ها و فعالیت های اساسی و مرجع ارزیابی امور خواهد بود. در طراحی این سند از مجموعه ظرفیت های داخلی و نیز توانمندی های تخصصی فراسازمانی بهره خواهیم جست..
وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در قالب شعار سال و رسالت آحاد کارگزاران نظام در تلاش برای تحقق آن ، سازمان ثبت احوال کشور را دارای ویژگی های مناسب برای تعامل با شرکت های دانش بنیان دانست و بر بهره گیری از توان این مجموعه ها به منظور رفع نیازهای موجود تاکید کرد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x