تمدید مهلت ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

تمدید مهلت ترخیص وسایل نقلیه توقیفی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از تمدید مهلت ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط و تسهیلات ویژه تا عید سعید فطر خبر داد.
سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: با مساعدت پلیس راهور فرماندهی کل انتظامی کشور طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با شرایط و تسهیلات ویژه که به مناسبت آغاز سال نو در دستور کار قرار گرفته بود تا عید سعید فطر تمدید شد.
وی افزود: در این طرح امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون هیچ پیش پرداختی وجود دارد و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه می شود.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متقاضیان می توانند با استفاده از اپلیکیشن پلیس من و یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ در سراسر استان نسبت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: اگر چنانچه فردی قبض پارکینگ خود را گم کرده یا بیمه نامه و گواهینامه معتبر ندارد و یا متصرف خودرو یا موتورسیکلت حین توقیف است و به مالک دسترسی ندارد نیز می تواند با شرایط اعلام شده خودرو را ترخیص و تحویل بگیرد.
این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه شهروندان هرچه زودتر از فرصت باقیمانده استفاده کنند تاکید کرد: طرح مذکور مشمول خودروهایی که با دستور قضائی، انتظامی یا به علت تصادف توقیف شدند نمی شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x