مشارکت۷۰ درصدی مراکز نیکوکاری اصفهان در پویش اطعام مهدوی

مشارکت۷۰ درصدی مراکز نیکوکاری اصفهان در پویش اطعام مهدوی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در پویش اطعام مهدوی امسال تاکنون، مراکز نیکوکاری در خدمت رسانی به نیازمندان، با کمیته امداد همکاری موثری داشته اند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه همزمانی آغاز ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت، رنگ تازه ای به حمایت از خانواده های نیازمند بخشیده است، اظهار داشت: با گذشت ۱۱ روز از ماه مهمانی خدا، حدود ۷۰درصد از خدمت رسانی ها به مددجویان با مشارکت مراکز نیکوکاری انجام شده است.
حمیدرضا طاهری با اشاره به راه اندازی ۱۲۷ آشپزخانه فعال در سطح استان، ادامه داد: مردم عزیز استان در آشپزخانه های اطعام مهدوی، تاکنون ۲۲۰ هزار پرس غذای گرم به ارزشی بیش از ۷ میلیارد تومان، طبخ و به سفره افطار خانواده های نیازمند اهدا کردند که از این تعداد، ۱۲۸ هزار پرس با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع شده است.
وی با بیان اینکه ۴۲ هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان نیز در این مدت بین نیازمندان توزیع شده، افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان اجرایی این نهاد، برنامه های متنوعی در ماه مبارک رمضان ازجمله طرح اطعام مهدوی، اکرام ایتام و محسنین، جزخوانی قرآن و برگزاری برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان برگزار می کنند و تاکنون ۲۵ هزار بسته معیشتی توسط همین مراکز به نیازمندان اهدا شده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به هم افزایی مراکز نیکوکاری با حوزه های تخصصی کمیته امداد، ادامه داد: در حال حاضر ۵۳۲ مرکز با محوریت مساجد به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه در محلات خدمت رسانی می کنند.
وی با قدردانی از نقش موثر مراکز نیکوکاری در تحقق رسالت کمیته امداد، گفت: خیران عزیز استان می توانند با شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای همراهی در پویش اطعام مهدوی اقدام کنند.

مهدی جمشیدی
انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x