اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد تومان در کلانشهر اصفهان

 اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۱۱۰۰ میلیارد تومان در کلانشهر اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در حال حاضر برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان یک‌هزارو ۱۰۰میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که ۳۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به مرکز همایش‌های بین‌المللی، ۲۲۰ میلیارد تومان مربوط به رینگ چهارم حفاظتی و مابقی مربوط به پروژه‌های خرد عمرانی در مناطق ۱۵ گانه شهری است.

ایرج مظفر امروز چهارشنبه، بیست و چهارم فروردین‌ماه، در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در دفتر تجهیز کارگاه مرکز توانمندسازی باغ فدک برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه سه پروژه رینگ چهارم حفاظتی شهر، تقاطع ورزشکار و مرکز جامع توانمندسازی بررسی و در خصوص راهکارهای رفع مشکلات در مسیر اجرای این پروژه‌ها  بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: ارائه راه‌حل برای تأمین منابع مالی و آزادسازی سریع‌تر رینگ چهارم ترافیکی از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد، چراکه این پروژه ‌بار مالی زیادی به شهرداری اصفهان تحمیل می‌کند، بنابراین مقرر شد کمیته‌ای ویژه متشکل از شهرداری منطقه ۱۵، معاونت عمران و شهرسازی شهرداری، مسئولان مالی شهرداری و اعضای کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر تشکیل شود تا مسائل مالی پروژه سریعتر پیگیری شود.

 معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به تقاطع ورزشکار بلوار فرزانگان که تنها ۳۰ درصد از کل پروژه باقی مانده است، گفت: مهم‌ترین مساله در اتمام این پروژه جابه جایی تأسیسات شهری به ویژه شبکه فاضلاب است که در این جلسه تصمیم گرفته‌ شد، اداره آب و فاضلاب با همکاری شهرداری اصفهان، ظرف چند ماه آینده این مسئله را حل کنند تا پروژه تکمیل شود.

مظفر در خصوص مرکز جامع توانمندسازی باغ فدک گفت: امروز در این جلسه با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، مسائل مربوط به انتخاب بهره‌بردار این مرکز، نوع دیوار حفاظتی به دور این مرکز و تأسیسات و تجهیزات آن تعیین تکلیف شد و این پروژه تا اواسط خرداد به‌صورت کامل تکمیل و به بهره بردار تحویل داده می‌شود.

وی در توضیح پروژه‌های عمرانی در دست اقدام گفت: در حال حاضر برای پروژه‌های عمرانی فعال شهر اصفهان یک‌هزارو ۱۰۰میلیارد تومان قرارداد منعقد شده که ۳۰۰ میلیارد تومان آن متعلق به سالن همایش‌های بین‌المللی، ۲۲۰ میلیارد تومان مربوط به رینگ چهارم حفاظتی و مابقی مربوط به پروژه‌های خرد عمرانی در مناطق ۱۵ گانه شهری است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اتمام مرکز جامع توانمندسازی، آزادسازی و اجرای بخشی از رینگ چهارم حفاظتی(کیلومتر ۰ تا ۹) تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی، افتتاح چندین فرهنگسرا و ورزشگاه در مناطق مختلف شهرداری، اتمام تقاطع ورزشکار فرزانگان و آغاز تقاطع آیت‌الله غفاری از جمله پروژه‌های فعال در سال ۱۴۰۱ است.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x