موفقیت های پلیس از برکت دعای خانواده های شهداست

موفقیت های پلیس از برکت دعای خانواده های شهداست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی استان با اشاره به موفقیت های روز افزون پلیس در برقراری نظم و امنیت میهن اسلامی، کسب این موفقیت ها را از برکت دعای خانواده های معظم شهدا عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری در دیدار با خانواده معظم شهیدان “کرمعلی حیدری” و “فتح الله سُرخی” ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: فرزندان شما مجاهدانی بودند که برای پیروزی وعزت دین اسلام خالصانه پا در میدان نهاده و از همه چیز خود گذشتند.
وی دفاع مقدس را یکی از منحصربه فرد ترین دفاع ها از صدر اسلام تا کنون توصیف کرد و افزود: دفاع مقدس، فقط میدانی برای نبرد با دشمن نبود بلکه مدرسه ای بود که هرکس در آن پا می نهاد درس تقوا، معنویت ، ایثار، اخلاص، ایمان و روحیه جهادی و انقلابی را از رزمندگان فرا می گرفت.


فرمانده انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه شهادت آرزوی بیشتر رزمندگان جوان دوران دفاع مقدس بود گفت: وقتی به زندگی شهدا می نگریم می بینیم که خداوند با تقوا ترین و مخلص ترین بندگان خو را به این درجه نائل کرده و به گفته سردار سلیمانی عزیز شرط شهید شدن شهید بودن است.
سردار میرحیدری، در ادامه خانواده های معظم شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و اظهار داشت: حضور در کنار این عزیزان و هم صحبتی با آنان مایه آرامش و دلگرمی است و باعث افزایش روحیه و انگیزه ما در انجام خدمت مضاعف تر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران می شود.


این مقام ارشد انتظامی سپس به موفقیت های روز افزون پلیس در برقراری نظم و امنیت میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: کسب موفقیت ها را از برکت دعای خانواده های معظم شهدا می دانیم و از این عزیزان می خواهیم که همچنان خادمان خود در مجموعه تلاشگر انتظامی را از دعای خیر خود به ویژه در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان و شب های پر فضیلت قدر فراموش نکنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x