آزادی زندانی سرپرست خانوار با کمک یک خیر اصفهانی

آزادی زندانی سرپرست خانوار با کمک یک خیر اصفهانی

رسانه جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با مساعدت نیکوکار اصفهانی و کمیته امداد امام (ره) در ماه مبارک رمضان، زندانی محکوم مالی به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن عباسی فر سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک اصفهان، از آزادی زندانی به همت حامی نیکوکار خبر داد و گفت: در هشتمین روز از ماه مهمانی خدا، با مساعدت خیر اصفهانی، آزادی یک سرپرست خانوار که به دلیل جرایم مالی در زندان به سر می برد، به وی اهدا شد.

عباسی فر، با اشاره به اینکه خانواده زندانیان همانند سایر مددجویان تحت حمایت از تمامی خدمات این نهاد بهره مند می شوند، ادامه داد: با اهدای مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان توسط حامی نیکوکار به یکی از شاکیان پرونده، موجبات آزادی سرپرست این خانوار فراهم شد.

وی با بیان اینکه آزادی این زندانی هدیه ای ارزشمند از فضائل ماه مبارک رمضان به واسطه این انسان نیکوکار بود، افزود: با پیگیری های انجام شده توسط کمیته امداد منطقه یک اصفهان، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان مابقی بدهی زندانی نیز توسط شاکی بخشوده شد.

سرپرست کمیته امداد منطقه یک اصفهان با اشاره به سایر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان و دعوت از نیکوکاران در ماه مبارک رمضان برای مساعدت در پویش اطعام مهدوی افطاری ساده، بیان داشت: در این ماه پر برکت، خیران نیک اندیش می توانند از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۳۱۸۸۷۷ مساعدت های خود را برای رفع مشکلات نیازمندان تحت حمایت این منطقه اهدا کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x