مهربانی در ماه میهمانی

مهربانی در ماه میهمانی

ظ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

این روزها همدلی نیکوکاران برای نیازمندان اعجازی می سازد که پدران سرپرست خانواده ها را از شرمساری فرزندشان دور و دل خانواده های بی سرپرست را با اطعام ایتام شان شاد می کند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه صحنه ایثار نیک اندیشان اصفهان همواره بر تارک این استان می درخشد، اظهار داشت: حمایت خیران اصفهان در خدمت رسانی، همواره لبخند امید را بر دل محرومان می نشاند.

عباسعلی زارعان با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه پرفیضی است که سراسر رفتارهای خیرخواهانه نیکوکاران به تاسی از مشی ائمه اطهار به ویژه امیر المومنین علی (ع) رنگ تازه ای می گیرد، افزود: در ایام سپری شده این ماه با پویش اطعام مهدوی، همگام با خیران تلاش کرده ایم با آنچه در توان است، رسیدگی به معیشت خانواده های تحت حمایت را اولویت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰هزار بسته معیشتی به ارزشی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان، ارزاق مورد نیاز خانواده ها بدست شان رسیده، ادامه داد: درحال حاضر ۱۰۶ آشپزخانه فعال با پخت ۱۶۰ هزار پرس غذا، به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان، شادی داشتن طعامی برای یک وعده دورهمی خانوادگی را به دل های کودکان و خانواده های نیازمند هدیه داده است.

زارعان در پایان با اظهار امیدواری به ادامه مشارکت های عموم مردم استان، بیان داشت: در شرایط سخت اقتصادی امروز، یاری رسانی به خانواده های نیازمند اقدام قابل تحسینی است و همه عزیزان می توانند از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای نقدی خود را واریز و همچنین با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x