اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

مرحله اوّل اجرای طرح آرامش نوروزی ۱۴۰۱

مرحله اوّل اجرای طرح آرامش نوروزی ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی تعطیلات نوروزی و با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان، معاونت دادستان، سرپرست دادسرای انقلاب اصفهان، اداره کل بهزیستی استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی استان مرحله اول طرح آرامش نوروزی ۱۴۰۱ اجرا گردید.
مرحله اول طرح آرامش نوروزی سال ۱۴۰۱ شامل جمع‌آوری معتادان متجاهر، زباله گردها، کارتن خواب ها، غربالگری تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط و انتقال مددجویان به مراکز درمان اجباری موضوع مواد ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بود.


تعداد ۵۱۰ نفر از معتادان متجاهر، کارتن خواب و زباله گرد از ابتدای اجرای این طرح در شهرستان اصفهان شناسایی شدند که ۵۳ نفر از این تعداد اتباع خارجی (افغانستانی) بودند که طی هماهنگی به عمل آمده جهت تعیین تکلیف به اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان معرفی شدند.


تعداد ۲۵ نفر از افراد شناسایی شده به مراکز موضوع ماده ۱۶ (اردوگاه های تلاش و کرامت) و تعداد ۶۲ نفر با اخذ تعهدنامه و احراز هویت تحویل خانواده‌ها و بستگانشان گردیدند.
در مجموع تعداد ۳۷۰ نفر با استفاده از ظرفیت تبصره ۲ ماده ۱۶ اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر به مراکز موضوع ماده ۱۵ اعزام و در ۷ مرکز ساماندهی شدند.


تعداد۲۰۷ نفر در پایان مرحله اول اجرای این طرح به مرکز قلعه شور و تعداد ۲۲۰ نفر به مرکز کرامت و تعداد ۳۷۰ نفر به مراکز تبصره ۲ ماده ۱۶ ارجاع و در مجموع تعداد ۷۹۷ نفر در تاریخ ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۰ در مراکز فوق الذکر ساماندهی گردیدند.
نازیلا انصاری پور

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x