اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

همراهی ستاد عتبات عالیات اصفهان در پویش اطعام مهدوی کمیته امداد اصفهان

همراهی ستاد عتبات عالیات اصفهان در پویش اطعام مهدوی کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ستاد بازسازی عتبات عالیات برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و اطعام مددجویان در ماه مبارک رمضان با کمیته امداد استان اصفهان همراهی می کند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در دیدار با رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، با اعلام این خبر، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال ادارات این نهاد با مسئولین عتبات عالیات در شهرستان ها و موکب های زیرمجموعه برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و اطعام مددجویان و خانواده های نیازمند همکاری خواهند داشت.

کریم زارع با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا با همدلی و وفاق، بهترین خدمات به نیازمندان ارائه شود، ادامه داد: پویش اطعام مهدوی با هدف کاهش مشکلات معیشتی اقشار نیازمند جامعه با مشارکت خیران و مردم نیکوکار، مراکز نیکوکاری و … آغاز شده است.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح اطعام مهدوی افطاری ساده در حال پیگیری است، افزود: یکی دیگر از برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان انجام طرح “اکرام ایتام و فرزندان محسنین” است که نیکوکاران و خیران نیک اندیش حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و نیازمند را به عهده می گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از خیران برای تامین معیشت نیازمندان و حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، گفت: نیک اندیشان هم استانی می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، یا از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ و همچنین برای حمایت از ایتام و محسنین با مراجعه به آدرس ekram.emdad.ir اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نکات مثبت
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x