سکه های تقلبی الیمایی در “بویین میاندشت”

سکه های تقلبی الیمایی در “بویین میاندشت”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان “بویین میاندشت” از کشف ۵۲۰ قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی خبر داد.
 
سرهنگ “علی مرشد فریدنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه “کرچمبو” مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “سالاری” به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۲۰ قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آنها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده اند .
فرمانده انتظامی شهرستان “بویین میاندشت” با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: در بازجویی های بعمل آمده مشخص شد این فرد قصد داشت سکه های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص می شود ، سکه های تقلبی را به خریدار تحویل می دهند.
سرهنگ علی مرشد فریدنی با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های قدیمی جرم است بیان داشت: شهروندان عزیز فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک هایی مانند اینکه “من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید” یا دیگر پیامک های اینگونه را نخورند و در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نکات مثبت
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x