اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کتاب «دانستنی‌هایی در مورد قوانین ماده صد و دیوان عدالت اداری» رونمایی شد

کتاب «دانستنی‌هایی در مورد قوانین ماده صد و دیوان عدالت اداری» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان در این مراسم اظهار کرد: انجام اقدامات ترویجی و تخصصی با رویکرد علمی و اجرایی در اولویت برنامه‌های معاونت شهرسازی قرار دارد که در این راستا کتابی با موضوع قوانین ماده صد تهیه و منتشر شد.

وی از حضور در کنفرانس‌ها و جشنواره‌های ملی و بین المللی و کسب رتبه‌های برتر معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: اثر برگزیده در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری و کسب رتبه در هشتمین همایش معماری و مرمت و شهرسازی بخشی از مهم‌ترین این موفقیت‌ها بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از برگزاری ۱۲ نشست تخصصی با موضوع فرونشست و معماری و ۱۹ وبینار آموزشی خبر داد و یادآور شد: ۱۳۰ ساعت دوره آموزشی با موضوع بافت فرسوده و ماده ۱۰۰ برگزار کرده‌ایم.

معاون شهردار اصفهان به انتشار ۱۲ مقاله علمی و پژوهشی در نشریات الکترونیکی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات مهم معاونت چاپ کتاب تخصصی با موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ است که دانستنی‌ها و قوانین ماده ۱۰۰ و دیوان عدالت اداری در آن مطرح شده است.

پاسخ به ۱۰۰ سوال در خصوص ماده ۱۰۰ و دیوان عدالت اداری

غلامعلی فیض الهی، رئیس کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: این کتاب در قالب ۱۰۰ سوال و جواب با موضوع ماده ۱۰۰ و ۵۰ سوال و جواب با موضوع دیوان عدالت اداری در راستای آگاه سازی مردم از قوانین تهیه شده است.

وی ادامه داد: این کتاب حاصل ۱۷ سال تجربه من در کمیسیون ماده ۱۰۰ و البته نتیجه رصد و مطالعاتم در دیوان عدالت اداری، دادگستری، قوانین روز است. فقط برای سوال ماده ۱۱۵ قانون دیوان عدالت اداری و برای نگارش آن هشت ماه زمان گذاشتم و کتاب‌های مختلف تخصصی مطالعه کردم.

رئیس کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این اثر تهیه شد تا عموم مردم بتوانند آگاهی و اطلاعات دقیقی نسبت به قوانین داشته باشند که نتیجه آن تخلف کمتر و روند کار بهتر خواهد بود، در این صورت مردم و شهرداری هر دو به حق قانونی خود خواهند رسید.

فیض‌الهی خاطرنشان کرد: کتاب دیگری نیز با موضوع ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها در دست تهیه است که ۷۰ درصد آن تکمیل شده؛ در این کتاب ۷۵ سوال مطرح و پاسخ‌های مستند و قانونی به آن دادم که امیدوارم بتوانم تعداد سوال‌ها را به ۱۰۰ برسانم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x