اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اطعام و افطاری گرمابخش سفره نیازمندان اصفهانی

اطعام و افطاری گرمابخش سفره نیازمندان اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

پویش اطعام مهدوی با شروع ماه مبارک رمضان برای سومین سال متوالی با مشارکت خیران و نیکوکاران استان اصفهان به منظور کمک به معاش نیازمندان آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در مراسم توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان جرقویه سفلی، اظهار داشت: سال گذشته با مشارکت نیکوکاران در تهیه و توزیع بیش از ۷۸۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۴۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان شناسایی شده در سطح استان، عملکرد درخشانی به ثبت رسید و امیدواریم امسال هم بتوانیم با توجه ویژه نسبت به تهیه بسته های معیشتی در تامین مواد غذایی مورد نیاز این خانواده ها اقدامات خوبی انجام دهیم.

کریم زارع با اشاره به عملکرد انجام شده در دو روز ابتدایی ماه مبارک رمضان، بیان داشت: با شروع پویش اطعام مهدوی- افطاری ساده تاکنون، در ۶۲ آشپزخانه فعال، ۳۰ هزار پرس غذا با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان تهیه و همچنین بالغ بر ۸ هزار بسته معیشتی با مشارکت نیکوکاران به ارزشی بیش از ۴ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش اهدا شده است.

احمدرضا علی نژاد رئیس کمیته امداد شهرستان جرقویه سفلی با بیان اینکه ۱۵۰۰ بسته معیشتی تهیه شده طی ۲ روز بین مددجویان این شهرستان توزیع خواهد شد، گفت: امروز اولین آشپزخانه اطعام مهدوی در این شهرستان نیز افتتاح شد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذا تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا می شود.
رئیس کمیته امداد شهرستان جرقویه سفلی در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه خیران در ماه ضیافت الهی برای حمایت از معاش خانواده های تحت حمایت، ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۴۳۰ خانوار، تحت حمایت این نهاد هستند که طبق برنامه ریزی انجام شده با مشارکت خیران در طول ماه مبارک از بسته های معیشتی و غذای گرم طبخ شده بهره مند خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ خیران و نیک اندیشان هم استانی می توانند از طریق شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان نذورات نقدی و غیرنقدی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست نیازمندان واقعی برسانند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

خداوند به همه ی کسانی که به نیازمندان کمک می کنند خیر دهد

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x