اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت در تعطیلات نوروزی

کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کاهش ۱۴ درصدی انواع سرقت در نوروز امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۳۳ درصد تصادفات فوتی و ۷۴ درصد تصادفات خسارتی نیز کاهش داشته است.
 
سرهنگ ” میثم گوهری آرانی “  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان داشت: کاهش جرائم و افزایش رضایت مندی مردم یکی از اولویت های پلیس نجف آباد است و بر همین اساس این فرماندهی در ایام تعطیلات نوروز با هدف ایجاد رفاه و امنیت برای شهروندان اقدام به اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرائم علی الخصوص سرقت نمود.
وی از کاهش وقوع سرقت در ایام نوروز خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز، وقوع انواع سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این شهرستان به میزان ۱۴ درصد کاهش یافته است.
این مقام انتظامی با اشاره به کاهش ۳۳ درصدی وقوع تصادفات فوتی ، نسبت به مدت مشابه سال قبل در طرح نوروزی پلیس، گفت: در حوزه تصادفات خسارتی نیز با کاهش ۷۴ درصدی، نسبت به مشابه سال قبل روبرو بودیم .
سرهنگ ” میثم گوهری آرانی ” در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مردم با مأموران نیروی انتظامی، تعامل خوب مردم و سایر دستگاه‌ها با پلیس را زمینه‌ساز این توفیقات دانست و خاطرنشان کرد: پلیس با استفاده از تمام ظرفیت خود به صورت شبانه روزی با اجرای گشت های هدفمند در صدد است تا رضایت‌مندی شهروندان از پلیس را افزایش دهد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x