اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری عامل قطع برق برخی از منازل در “زرین شهر”

دستگیری عامل قطع برق برخی از منازل در “زرین شهر”

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق سیم و کابل شبکه برق هوایی که باعث قطع برق برخی از منازل در زرین شهر شهرستان لنجان شده بود خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه برق هوایی و تجهیزات انتقال نیرو در زرین شهر شهرستان لنجان که این موضوع باعث به وجود آمدن قطع برق برخی از منازل شده و نارضایتی آنها را در پی داشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام تحقیقات میدانی و همچنین استفاده از یک سری اقدامات خاص پلیسی در نهایت رد پای یکی از سارقان سابقه دار سیم برق را در این سرقت ها به دست آوردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: کارآگاهان پس از تحقیقات گسترده و کسب اطمینان از دست داشتن فرد مذکور در سرقت های اخیر سیم برق طی هماهنگی با مرجع قضائی از منزل این فرد بازدید کردند که در این عملیات مقادیر زیادی کابل برق کشف و توسط نماینده اداره برق شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت.
این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان بلافاصله نسبت به دستگیری متهم اقدام و پس از انتقال وی به پلیس آگاهی تحقیقات از او را آغاز کردند که در جریان بررسی های صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت در زرین شهر و شهر سده از توابع شهرستان لنجان اعتراف کرد که با اعتراف صریح وی به سرقت های مذکور پرونده تشکیل و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x