اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

گره گشایی قسمتی از زندگی نیازمندان با حمایت از ایتام و محسنین

گره گشایی قسمتی از زندگی نیازمندان با حمایت از ایتام و محسنین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است برای خیران و نیکوکاران تا با کسب فضایل معنوی و قبول حمایت از فرزندان ایتام و محسنین، زمینه گره گشایی از مشکلات ایشان را فراهم کنند.
به گزارش روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین سالهاست با هدف حمایت از این کودکان و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و … آغاز شده، اظهار داشت: در این طرح افراد نیکوکار با حمایت مالی و پرداخت ماهانه مبلغی به دلخواه برای یک یا چند فرزند یتیم و نیازمند، نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی این فرزندان اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به ۲۵ هزار فرزند یتیم و نیازمند زیر ۱۸ سال تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، ادامه داد: هر سال در ماه مبارک رمضان مردم نیک اندیش به تاسی از ابوالایتام حضرت علی (ع) برای حمایت و پر رونق کردن سفره ایتام از این فرصت بیش از هر زمان دیگر بهره می برند.

زارعان افزود: در ماه ضیافت الهی و هفته اکرام سال گذشته، ۸هزار و ۳۵۹ نیکوکار، حمایت بیش از ۲۲ هزار یتیم و فرزند محسنین را به عهده گرفتند، ولی همچنان تعدادی از فرزندان محسنین هنوز فاقد حامی و تعدادی از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران افزایش یابد.

قائم مقام کمیته امداد استان، با اظهار امیدواری نسبت به حضور مردم خیراندیش برای حمایت بیش از پیش فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک امسال، گفت: خیران و مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد یا مراکز نیکوکاری در سطح استان، همچنین از طریق سایت ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ حمایت مالی و معنوی از این کودکان را تقبل نمایند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x