اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رانندگان در ایام بازگشایی مدارس با صبر و متانت بیشتری رانندگی کنند

رانندگان در ایام بازگشایی مدارس با صبر و متانت بیشتری رانندگی کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بار ترافیک شهری در ابتدای صبح ایام بازگشایی مدارس خبر داد.
 
سرهنگ “محمدرضا محمدی” با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بار ترافیک شهری در ابتدای صبح ایام بازگشایی مدارس بخصوص در خیابان های هسته مرکزی شهر اصفهان،گفت: با توجه به اینکه وظیفه پلیس راهور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای داشتن بار ترافیکی روان در خیابان های شهر اصفهان است اما این امر همکاری و همت کلیه شهروندان را می طلبد تا خصوصا در ابتدای روز ایام بازگشایی مدارس به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی آمده و با رعایت قوانین به ما در این امر یاری رسانند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ما همچنین از رانندگان شریف و عابرین محترم درخواست داریم تا با صبر و متانت بیشتری در چنین ایام تردد نمایند و هرکس به نوعی پلیس خود باشد.
وی افزود: با بررسی های صورت گرفته و رصد دوربین های نظارتی، عبور عابرین و موتورسیکلت سواران بدون توجه به چراغ راهنمایی و بخصوص عدم رعایت حق تقدم از عوامل اصلی تشدید بار ترافیکی در ابتدای صبح ایام بازگشایی مدارس است.
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد: در این ایام به گونه ای برنامه ریزی شده است که حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در تقاطع ها معابر اصلی شهر احساس شود تا در امر مدیریت ترافیک در ابتدای صبح شهروندان با خلا مواجه نشوند؛ البته برخورد با تخلفات بصورت کاملا جدی در دستور کار قرار دارد و اعمال قانون توام با ادب و احترام و حفظ شان مردم را به کلیه واحدها ابلاغ کرده ایم.
این مقام انتظامی در پایان از مردم شریف اصفهان خواست، تا همچون گذشته اهتمام ویژه ای به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته و یاور پلیس راهور در ایجاد فضای آرامش در بستر خیابان های شهر اصفهان باشند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x