اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برگزاری مراسم لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد اصفهان

برگزاری مراسم لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ در مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان، طرح آرامش نوروزی ۱۴۰۱ با همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان برگزار شد.
این طرح، شامل مراسم ویژه‌ای در لحظه تحویل سال نو شمسی و ویژه افراد آسیب دیده اجتماعی در مراکز درمان اعتیاد موضوع ماده ۱۶ بود که با استقبال مددجویان مستقر روبرو شد.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان، هدف اصلی از اجرای طرح آرامش نوروزی را افزایش ضریب امنیت اجتماعی، کاهش معضلات اجتماعی در ایام نوروز و بازپروری معتادان متجاهر و کارتن خواب دانست و اظهار کرد: بازگرداندن آسیب دیدگان اجتماعی به ویژه معتادان به جامعه و کانون خانواده امری مقدّس می باشد که این معاونت تمام همت و تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.


محمد حسین آقایی با تأکید بر این که افراد معتاد، بخشی از جامعه به حساب می آیند که متأسفانه به بیماری اعتیاد مبتلا گردیده اند، افزود:ضروری است با اهتمام کلیه دستگاه‌های متولی استان، اقدامات عملیاتی گسترده ای در زمینه کاهش، پیشگیری، کنترل اعتیاد در جامعه و اصلاح وضعیت زندگی این افراد صورت پذیرد.


این مقام مسئول، ادامه داد: کمبود ظرفیت مکانی جهت استقرار و ایجاد زیرساخت های لازم به منظور اثر بخشی فرآیند بازپروری به مشارکت کلیه دستگاه‌های ذیربط بستگی دارد و از اهمیت بسزایی برخوردار است.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: با اجرایی شدن آئین نامه مراقبت بعد از خروج معتادان در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش کیفیت در بخش های درمان، حرفه آموزی، اشتغال و باز اجتماعی نمودن مددجویان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در سطح استان شاهد خواهیم شد.
نازیلا انصاری پور

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x