اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

رانندگان روزه دار در صورت مقدور بعد از وعده سحر رانندگی نکنند

رانندگان روزه دار در صورت مقدور بعد از وعده سحر رانندگی نکنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه استان از سهم ۲۰ درصدی جان باختگان تصادفات در ساعات ۴ الی۶ صبح و سهم ۱۷ درصدی مجروحین تصادفات در ماه مبارک رمضان سال گذشته خبر داد.
 
سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : برابر تجزیه و تحلیل انجام شده در تصادفات ماه رمضان سال گذشته ، متاسفانه بیشترین سهم جان باختگان مربوط به ساعات ۴ الی ۶ صبح و بیشترین سهم مجروحین تصادفات مربوط به ساعات ۱۸ الی ۲۰ می باشد.
رییس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: از علت تصادفاتی که منجر به مجروح شدن هموطنان می شود می توان به سرعت زیاد و شتاب زدگی رانندگان با توجه به نزدیک بودن اذان مغرب و وعده افطار اشاره کرد که لازم است رانندگان همواره با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند و همچنین در خصوص بازه زمانی جان باختگان نیز که از اهمیت ویژه ای برخوردار است می توان گفت علت این تصادفات خستگی و خواب آلودگی ناشی از بیداری سحرگاهی و ضعف و بی حالی شامگاهی بوده و عامل مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود.
این مقام انتظامی در پایان به رانندگان توصیه کرد پس از صرف وعده سحر حتی الامکان از رانندگی خودداری نموده و در ساعات ۱۸ الی ۲۰ که بیشترین مجروحین را دارا بوده با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از هر گونه عجله و شتاب بی مورد در رانندگی برای رسیدن به مقصد خودداری نمایند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x