اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ایجاد ۳۲ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد اصفهان در سال جاری

ایجاد ۳۲ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد اصفهان در سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کمیته امداد استان اصفهان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ۳۲ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به بیان مقام معظم رهبری به نام” سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت موسسات کاریابی، شرکت های سرمایه گذار، فعالان اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از برنامه های سال جاری در حوزه اشتغال است.

کریم زارع با اشاره به تعهد کمیته امداد کشور در ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای سال جاری، ادامه داد: سهم استان اصفهان از این تعداد، ایجاد ۳۲ هزار شغل برای مددجویان است که تلاش خواهیم کرد حجم قابل قبولی از این فرصت های شغلی، از طریق تقویت روابط و همکاری با شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد فعال در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، انجام شود.

وی با تاکید به تفاهم نامه منعقد شده با پارک علم و فن آوری، افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ با برگزاری رویدادهای کارآفرینی به منظور شناسایی طرح های دانش بنیان و خلاق و حمایت از آنها، همچنین برپایی پاتوق ایده، به جمع آوری ایده های ناب علمی و کاربردی دست یابیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال های گذشته نیز تعدادی از مددجویان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در برخی از شرکت های دانش بنیان مشغول به کار بوده اند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x