اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در اصفهان

اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ضربتی دستگیری معتادان متجاهر توسط ماموران این فرماندهی و دستگیری ۱۱۰ نفر از این افراد در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سرهنگ” بهزاد ثابت راسخ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: به منظور افزایش امنیت و آرامش مردم در روز سیزده فروردین طرح ضربتی دستگیری معتادان متجاهر روز گذشته در مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و طی هماهنگی ها و تعاملات به عمل آمده به کمپ های ترک اعتیاد شهر اصفهان تحویل داده شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان یکی از مهمترین افراد دخیل در سرقت های خُرد را معتادان متجاهر و طرد شده از خانواده عنوان کرد و گفت: مسلماً دستگیری این تعداد افراد معتاد و دور کردن آنها از فضای شهر تاثیرات بسیار زیادی در امنیت و پیشگیری از سرقت خواهد داشت.
سرهنگ ثابت راسخ ، با بیان اینکه از تمام ظرفیت کلانتری ها و پاسگاه ها و یگان امداد و نیروهای بسیج برای تامین امنیت و آرامش مردم در روز طبیعت استفاده شده از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x