اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ترافیک آرام و نیمه سنگین در اولین روز بازگشایی مدارس/ فعالیت سرویس مدارس زیر ذره بین پلیس

ترافیک آرام و نیمه سنگین در اولین روز بازگشایی مدارس/ فعالیت سرویس مدارس زیر ذره بین پلیس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به ترافیک آرام و نسبتاً سنگین در اولین روز از باگشایی مدارس از تمهیدات ویژه برای روانسازی معابر به ویژه محل تردد دانش آموزان توسط ماموران این پلیس خبر داد.
سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس در ۱۴ فرودین‌ماه بیان داشت: نخستین روز از بازگشایی مدارس در سطح استان با ترافیک آرام‌ و نسبتاً سنگین آغاز شد و پلیس راهور در جهت پوشش ترافیکی و روانسازی معابر به ویژه در محل تردد دانش آموزان‌‌ آمادگی اقدامات لازم را انجام داد.
وی ادامه داد: با بازگشایی مدارس پلیس نظارت کافی بر فعالیت سرویس مدارس خواهد داشت و این در حالی است که به جهت رفع نگرانی والدین و رفاه حال شهروندان طرح زوج و فرد تا بیستم فروردین‌ماه لغو شده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان بیان کرد: به والدین توصیه می کنیم هنگام پیاده کردن فرزندان خود در محدوده مدرسه، خودروی خود را به منظور جلوگیری از انسداد راه در محلی مناسب متوقف کنند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: والدینی که با وسیله نقلیه شخصی قصد همراهی فرزندان خود به مدرسه را دارند، نسبت به قوانین و مقررات رانندگی توجه ویژه داشته و از تخلفات مرسوم به خصوص تخلفات ساکن که باعث مسدود شدن معابر منتهی به مراکز آموزشی می شود، خودداری کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x