اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

پیام نوروزی رئیس انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان اصفهان

پیام نوروزی رئیس انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سید مهدی حسینی هرندی رئیس انجمن صنفی اساتید حق‌التدریس استان اصفهان در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت
متن پیام ریاست انجمن صنفی به شرح زیر است:
وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ
و همانا در (کتاب آسمانى) زبور که برای بعد از تورات، نازل‌شده، نوشتیم که قطعاً بندگان صالح من وارث زمین خواهند شد. (سیمناد انبیاء، نشانه ۱۰۵)


سلام خدا بر بندگان خوب خدا
سال نو، حال نو بر شما مبارک باد.
بهار سرآغاز رویش و شادابی و فصل ایمان و خودباوری است. بهار را باور کنیم و دوباره آغاز کنیم؛ شکوفه خواهیم زد!
بهار جان‌ها، دل‌ها و ذهن‌هایمان است و جوانه‌های همت و مودت میان ما، به برکت محبت آل الله بر دستانمان به یاری ولی خدا شکوفا شود. این بهار که به بوی خوش بقیه‌الله معطر شده و پربرکت به ماه‌های میهمانی پروردگار مهربان با باور، اتحاد و همدلی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال تولید، دانش‌بنیان؛ اشتغال آفرین همچون سال گذشته رابط دانشگاه و صنعت خواهیم بود و گام‌های مؤثری برای اعتلای جایگاه اساتید حق‌التدریس شاهد خواهیم بود.
امروز “روز عمل” است و حسابی در کار نیست و فردا روز “حساب” است و مجالی برای عمل نیست. توانائی‌های فکری برای اندیشیدن و انتخاب کردن و قوای جسمی برای تلاش و کار میدان عمل دیگری است؛ تا فرصت عمل باقی است؛ دست‌به‌کار شویم و تا دچار تنگی نفس نشده‌ایم در فضای عمل برای جهان نفس بکشیم و کار مستمر کنیم. به‌درستی نشانه‌ای از آدمیت خیررسانی به دیگران است تا شخص هم معرفت و حق‌شناسی خود را نشان دهد و هم دیگران را در برخورداری‌ها و شادی‌های خویش سهیم کند. در آیین و نظام جوانمردی، جوانمردان را با روحیات والا و خصلت‌های ستوده می‌شناسند نه با شعارهای جذاب
“فتوت” را در عمل نشان دهیم نه در ادعا!
نعمت بزرگ ایران در قرن جدید همین اساتید حق‌التدریس انقلابی هستند که باوجود مشکلات عدیده سعی در پرورش دانشجویان با دغدغه نسل چهارم و پنجم دارند. وقتی خداوند، نعمتی به بنده‌ای می‌دهد، دوست دارد که آثار آن را در او و عمل‌ها و اظهاراتش ببیند؛ این نوعی سپاسگزاری از خداست.
سپاس از اساتید و دوستانی که راز محبوبیت را به‌درستی تشخیص دادند و با سخاوتمندی خویش در جهت پیشبرد اهداف انجمن و پیوستن به جرگه اساتید کشوری در نهان و آشکار ما را یاری رساندند که دلیل بر همدلی و شناختشان بوده است. سپاس از برادر انقلابی‌ام جناب دکتر قالیباف که در مشهد جویای مشکل اساتید شدند و سایر دوستان در مجلس شورای اسلامی به خاطر پیگیری‌های پرداخت به‌موقع اساتید حق‌التدریس در بودجه ۱۴۰۱، قطعاً پیگیر این موضوع در قرن جدید هستیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x