اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه ها و بزرگراه های اصفهان

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه ها و بزرگراه های اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از ممنوعیت تردد تمامی موتورسیکلت ها در آزادراه ها و بزرگراه های استان در روز طبیعت خبر داد.
سرهنگ” اصغر زارع” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای روز طبیعت تمهیداتی را پیش بینی کرده که از آن جمله می توان به ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه ها و بزرگراه های استان اشاره کرد.
وی افزود: همچنین با رانندگانی که در روز طبیعت مرتکب تخلفات حادثه ساز و به خطر انداختن جان سایر کاربران راه شوند و وانت بارهایی که در قسمت بار خود اقدام به سوار کردن افراد کنند برخورد شدید صورت گرفته و خودروهای آنها توقیف خواهد شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همچنین به رانندگان توصیه کرد از قرار دادن سبزه در قسمت بیرونی خودرو و انداختن آن به سطح جاده ها و معابر برونشهری جداً خودداری کنند.
سرهنگ زارع با بیان اینکه سال های گذشته با نمونه هایی مواجه بودیم که مسافران اقدام به استراحت در حاشیه جاده و صرف ناهار کرده و همین اقدام آنها با حادثه رانندگی دلخراش همراه بود گفت: به مسافران توصیه اکید می کنیم که از توقف و استراحت در حاشیه جاده ها خودداری کنند و برای استراحت حتماً از مکان های امنی که به همین منظور پیش بینی شده استفاده کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x