اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی در محورهای استان اصفهان

آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی در محورهای استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه موج دوم بازگشت مسافران نوروزی از روز گذشته در محورهای استان آغاز شده و احتمالاً تا فردا ادامه دارد از رانندگان خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.
سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: برابر اطلاعات و آمارهای ثبت شده در پاسگاه های پلیس راه استان، روز گذشته ۱۲۷ هزار و ۲۰۱ دستگاه خودرو از محورهای خروجی استان خارج شدند که این رقم نسبت به روز قبل از آن ۶ درصد رشد داشته است.
وی بیشترین تعداد خروجی خودروها را مربوط به محور “اصفهان _ تهران” اعلام کرد و با بیان اینکه موج بازگشت مسافران نوروزی از روز گذشته آغاز شده و احتمالاً تا فردا ادامه دارد گفت: به رانندگان توصیه می کنیم زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا با ترافیک مواجه نشده و انشاء الله سفری بی خطر و ایمن را داشته باشند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری نزدیک شهرها رخ می دهند به رانندگان توصیه می کنیم از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و به هیچ عنوان به رانندگی کردن با حالت خستگی و خواب آلودگی اصرار نورزند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم با استراحت کافی به رانندگی پرداخته، از تلفن همراه در حین رانندگی استفاده نکرده، بین خطوط رانندگی کرده و از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.
سرهنگ زارع با اشاره به اعمال برخی محدودیت و ممنوعیت تردد برای خودروها در روز طبیعت از مسافران خواست هنگام بازگشت به مقاصد خود به این موضوع توجه داشته باشند و قبل از هر چیز اطلاعات راه ها را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ اداره راهداری دریافت کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x