اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

زمین گیر شدن ۲ سارق مسلح با ضرب گلوله پلیس اصفهان

زمین گیر شدن ۲ سارق مسلح با ضرب گلوله پلیس اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ سارقی که علی رغم اخطار مکرر ماموران پلیس با سلاح سرد به سمت آنان حمله ور شده بودند با ضرب گلوله مجروح و دستگیر شدند.
سرهنگ “بهزاد ثابت راسخ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ماموران کلانتری ۲۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و با استعلام از مبادی مربوطه متوجه مسروقه بودن خودرو شده و بلافاصله  به خودروی مذکور دستور ایست می دهند که راننده به محض مشاهده ماموران خودرو را رها کرده و اقدام به فرار می کند.
وی افزود : ماموران بلافاصله به تعقیب متهم پرداخته و هنگامی که در داخل یک کوچه قصد دستگیری او را داشتند وی با سلاح سرد از نوع قداره به سمت ماموران حمله ور می شود که پس از چندین بار اخطار و عدم تمکین وی در نهایت با شلیک تیر به پای متهم او را زمین گیر کرده و دستگیر می کنند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بیان داشت، خاطر نشان کرد: همچنین گشت موتوری یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان نیز طی این مدت در اقدامی مقتدرانه توانست ، فرد سارقی که با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده و به دستور پلیس مبنی بر تسلیم شدن و تحویل سلاح خود اقدام نمی کرد را با شلیک گلوله به سمت پای او زمین گیر و دستگیر کردند.
سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه، این اقدام مقتدرانه ماموران پلیس اصفهان را هشدار و درس عبرتی برای سارقان و اراذل و اوباش مسلح عنوان کرد و گفت: پلیس برای برخورد قاطع با نا امن کنندگان جامعه از ابزارهای قانونی خود استفاده می کند و اجازه عرض اندام بی نظمی و برهم زدن آرامش و آسایش مردم را به هیچ کسی نخواهد داد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x