اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

جشنواره فیلم های موبایلی ۶۰ ثانیه در نصف جهان برگزار می شود

جشنواره فیلم های موبایلی ۶۰ ثانیه در نصف جهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر فرهنگسرای رسانه گفت: این جشنواره به منظور ثبت تجربه های گردش در اصفهان توسط مسافران، گردشگران و شهروندان اصفهانی برگزار می گردد.

فاطمه شفیعی افزود: موضوعات: سبک زندگی مردم اصفهان ، ابنیه و آثار تاریخی، رویدادهای فرهنگی،میراث فرهنگی، آداب و رسوم، محله های سنتی، گردشگری اصفهان، اماکن متبرکه می باشد که علاقمندان از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین مهلت دارند فیلم های خود را به شماره واتس اپ ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ ارسال فرمایند.

وی در ادامه اظهار داشت: علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند از یکی از رویدادها ی فرهنگی ایام نوروز ، ابنیه تاریخی غذاهای محلی و…. را توسط تلفن همراه به صورت افقی فیلمبرداری نموده و در صورت نیاز با نرم افزارهای موبایل ادیت و ارسال کنند، تعداد آثار ارسالی محدودیت ندارد، زمان فیلم ها باید ۳۰ تا ۶۰ باشد.
شفیعی در ادامه گفت: شرکت کنندگان می بایست ، حین ارسال فیلم، مشخصات کامل، نام و نام خانوادگی فارسی و لاتین ، تاریخ تولد، شهر و استان، آدرس محل سکونت، تلفن ثابت، IDشبکه اجتماعی، پیوست فیلم ارسال کنند.

مدیر فرهنگسرای رسانه تصریح کرد: به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز ویژه ای تعلق می گیرد همچنین فیلم های منتخب بعد از داوری به مدت یک هفته در فضای مجازی اکران خواهد شد و به بهترین فیلم از نگاه مردم نیز جایزه تعلق می گیرد.
( علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به دایرکت پیج instagram.com/isfahan_media پیام ارسال بفرمایید).

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x