اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دستگیری سارق مسلح و ضارب راننده تاکسی

دستگیری سارق مسلح و ضارب راننده تاکسی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری با مجروح کردن راننده یک تاکسی به وسیله کلت کمری خودروی وی را سرقت کرده و متواری شده بود در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.
سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در آخرین روزهای اسفند ماه سال ۱۴۰۰ فردی مسلح با تهدید راننده یک دستگاه تاکسی قصد سرقت خودروی او را داشت که وقتی با مقاومت راننده مواجه می شود او را با اسلحه کلت کمری خود مجروح کرده و خودرو را به سرقت می برد.
وی افزود: راننده که از ناحیه پهلو به شدت مجروح شده بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل می شود و سارق هم که از این موضوع نگران بود خودروی فرد مجروح را در یکی از خیابان ها رها کرده و متواری می شود.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: از همان ساعات اولیه این اتفاق کارآگاهان وارد عمل شده و اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح و ضارب راننده تاکسی با جدیت دنبال کردند.
سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: سرانجام تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه ماموران نتیجه داد و مخفیگاه متهم دریکی شهرستان استان مورد شناسایی قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیرکردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت جنگی به همراه ۴ تیغه خشاب و تعداد ۵۹ عدد فشنگ جنگی و ۲ عدد پوکه، یک قبضه کلت بادی ساچمه زنی به همراه ۱۰ عدد کپسول گازی مربوط به کلت بادی، یک بسته ساچمه فلزی مسی، یک عدد شوکر برقی، یک عدد اسپری فلفلی و ۱۰ عدد دستبند پلاستیکی کشف شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به جرم خود، انگیزه خود از این کار را استفاده از خودروی تاکسی برای عملی کردن نقشه یک آدم ربایی عنوان کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت راننده تاکسی خوب است و بهبود پیدا کرده گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شده است اما تحقیقات در خصوص این پرونده از سوی کارآگاهان کماکان ادامه دارد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x