اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نجات جان ۴ مسافر از مرگ حتمی/ فعال بودن بیش از ۹ هزار گشت پلیس در اصفهان

نجات جان ۴ مسافر از مرگ حتمی/ فعال بودن بیش از ۹ هزار گشت پلیس در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس پیشگیری استان از نجات جان ۴ مسافر که در چادر مسافرتی پیک نیک روشن کرده بودند توسط ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ “عزیزالله سپهوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس اصفهان در ایام نوروز طرح نوروزی را اجرایی میکند و بیش از ۹ هزار گشت پلیس فعال هستند.

وی افزود: گشت های پلیس شامل ۴۶۰ گشت خودرویی، ۳۵۰ گشت موتوری و ۱۰۰ گشت پیاده می شوند ، همچنین ۳ هزار و ۵۵۰ نگهبان محله زیر نظر موسسات خدماتی حفاظتی فعال هستند.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان ادامه داد: گشت های پلیس در اماکن گردشگری، حاشیه رودخانه، تفرجگاه ها و دیگر مکان هایی که گردشگران حضور دارند فعال هستند و خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ سپهوند اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز هرگونه اسباب کشی منزل ممنوع است و در صورت لزوم نیزمی بایست با کلانتری محل هماهنگی لازم انجام شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: عوامل گشت های پلیس در ساعات پایانی شب به وسیله دستگاه های حرارت سنج و گاز سنج در مکانی هایی که گردشگران چادر برپا کرده اند گشت می زنند و اگر افرادی دچار گازگرفتگی شده اند آنها را بیدار و در صورت لزوم به عوامل اورژانس تحویل می دهند.

رئیس پلیس پیشگیری استان اصفهان با اشاره به اینکه ۴ مسافر که دچار گازگرفتگی شده بودند توسط پلیس نجات داده شدند از مسافران خواست، از روشن کردن گاز پیک نیک برای گرم کردن چادر مسافرتی استفاده نکنند که بسیار خطرناک می باشد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x