اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

ثبت ۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان/۱۶ نفر در جاده های اصفهان جان خود را از دست دادند

ثبت ۱۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اصفهان/۱۶ نفر در جاده های اصفهان جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه استان گفت:از ابتدای طرح نوروزی پلیس یعنی ۲۵ اسفند ماه تاکنون ۱۲ میلیون تردد در جاده های استان اصفهان ثبت شده است.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: از ابتدای طرح نوروزی پلیس یعنی ۲۵ اسفند ماه تاکنون ۱۲ میلیون تردد در جاده های استان اصفهان ثبت شده و همه محورهای مواصلاتی باز هستند و مشکل خاصی ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: روز جمعه به علت وزش شدید باد وگرد وخاک و احتمال طوفان شن در محورهای شرقی در صورت لزوم نسبت به محدودیت و ممنوعیت تردد اقدام می شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: متاسفانه طی ۸ روز گذشته ۱۶ نفر از هموطنان جان خود را اثر تصادفات رانندگی درمحورهای مواصلاتی اصفهان از دست دادند که اکثر آنها کسانی بودند که از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که این نشان دهنده استفاده نکردن آنها ازکمربند ایمنی است.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: اکثر تصادفات از نوع واژگونی بوده اند ، خستگی وخواب آلودگی نیز یکی از عواملی است که زمینه ساز وقوع تصادفات خطرناک است ، تخطی از سرعت مجاز نیز باعث وقوع تصادفات و افزایش شدت صدمات می شود.

این مقام انتظامی تاکید کرد: رانندگان عزیز قوانین را رعایت کنند، با قوانین به صورت گزینشی برخورد نکنند، مسئولیت پذیر باشندو با خدمت گزاران خود در پلیس راه همکاری و تعامل داشته باشند.

مجمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x