اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حوادث فارس مرکزی

انهدام باند کشوری سارقان مامور نما در عملیات پلیس آگاهی اصفهان / سارقان در استان فارس دستگیر شدند

انهدام باند کشوری سارقان مامور نما در عملیات پلیس آگاهی اصفهان / سارقان در استان فارس دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند حرفه ای سارقان مامور نما که به صورت حرفه ای در سطح کشور سرقت می کردند وکشف ۶۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال شهروندان تحت پوشش مامور ، شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این سارقان از سارقان در حال حرکت هستند که در استان های مختلف کشور سرقت می کنند که با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی پلیس آگاهی مخفیگاه آنها در یکی از شهرستان های استان فارس شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی و دریافت مجوزهای مربوطه گروهی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی اصفهان به استان فارس اعزام و همه سارقان را که ۱۱ نفر بودند با همکاری پلیس آگاهی استان “فارس” دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: این سارقان با لباس فرم نیروی انتظامی و کارت جعلی عابران را فریب می دادند و گوشی هوشمند و مدارک آنها را می گرفتند و به آنها می گفتند برای دریافت مدارک و موبایل خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تاکنون از مخفیگاه سارقان ۶۹ دستگاه گوشی هوشمند کشف شده که به مسروقه بودن آنها اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان خاطر نشان کرد: ۶ دستگاه سواری سبک نیز که این سارقان از آنها استفاده می کردند در توقیف پلیس در آمد.

سرهنگ حسین ترکیان با اشاره به اینکه این پرونده مفتوح است و دیگر ابعاد آن و سرقت های احتمالی در دست بررسی می باشد خاطر نشان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد در استان های تهران،البر، یزد ، فارس و اصفهان تحت پوشش مامور سرقت کرده اند .

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، فریب اینگونه افراد را نخورند، اگر با فردی روبرو شدند که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کرد و حتی بی سیم و لباس فرم نیز داشت کارت شناسایی معتبر بخواهند و هیچگاه وسایل شخصی خود را به آنها تحویل ندهند و با ۱۱۰ تماس و موضوع را اعلام کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x