اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

۲ ماموریت خطیر کنترل ترافیک و کنترل جرایم در ایام نوروز

۲ ماموریت خطیر کنترل ترافیک و کنترل جرایم در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی معصوم بیگی” در حاشیه سفر به استان اصفهان ضمن تبریک سال نو به عموم مردم کشور بیان داشت: مجموعه انتظامی کشور درآمادگی کامل قرار دارد و ۲ ماموریت خطیر مدیریت و کنترل ترافیکی و کنترل جرایم با اولویت جرم سرقت را دنبال می کند.

وی افزود: برنامه ریزی های دقیق و تخصصی برای هر ۲ موضوع ترافیک و جرایم توسط ستاد انتظامی کشور انجام شده و دستورالعمل ها مربوطه تهیه ، تدوین و ابلاغ شده که بحمدلله در سطح کشور نیز اجرایی شده اند.

رئیس بازرسی انتظامی کشور بیان داشت: مجموعه انتظامی کشور همه ظرفیت های خود را بکار گرفته و با تمام امکانات و همکاری دیگر دستگاه ها پای کار آمده تا انشاءالله این ماموریت مهم را با موفقیت انجام دهیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: آمارها نشان دهنده این موضوع هستند که هر ۲ ماموریت خطیر نوروزی در سطح کشور به صورت موفق درحال انجام هستند ، درحوزه کنترل سرقت در بسیاری از مولفه ها با کاهش خوبی روبرو هستیم، در برخی مولفه های بایستی تلاش بیشتری صورت پذیرد و نقش خود مردم نیز درکمک به خادمان خود در انتظامی کشور بی بدیل و مهم است.

سردار مهدی معصوم بیگی تاکید کرد: فرصت های وقوع و ارتکاب جرم را برخی اوقات خود مردم در اختیار مجرمان قرار می دهند مانند اینکه مقدار زیادی طلا و پول نقد را در منازل خود نگه می دارند درحالیکه بارها توصیه شده طلا و پول نقد بیش ازحد لازم را به صندوق امانات بانک های بسپارند.

وی با اشاره به حضور گشت های آشکار و پنهان نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس با قوت در کنار مردم است و در حوزه های ترافیکی و جرایم به ویژه جرم سرقت در ایام نوروز تمام توان خود را بکار بسته است ، درحوزه کنترل ترافیک ، همه همکاران درجاده ها حضور دارند، علی رغم اینکه با افزایش قابل توجه سفرها روبرو بوده ایم .

این مقام انتظامی ادامه داد: در حوزه ریلی با افزایش ۱۲۰ درصدی و سفرهای هوایی با افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی ربرو بوده ایم که بحمدلله برنامه ریزهای خوبی انجام شده و در امنیت کامل و نظم و انظباط و حضور فعال پلیس این ماموریت در حال انجام است.

سردارمعصوم بیگی اشاره ای نیز به وضعیت انتظامی استان اصفهان کرد و بیان داشت: با برنامه ریزی های خوبی که در انتظامی استان اصفهان انجام شد وضعیت خوبی در این استان حاکم است ، برنامه ریزی های لازم از یک الی ۲ ماه قبل شروع شده و طرح نوروزی از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است.

رئیس بازرسی انتظامی کشور ادامه داد: استان اصفهان یکی از استان های موفق در اجرای طرح نوروزی بوده ، علی رغم اینکه با حجم زیادی از مسافران نوروزی مواجه شده ولی با برنامه ریزی های خوبی که در جاده ها ، درون شهر وخدمات انتظامی انجام شده و طبق بررسی های میدانی و گزارش هایی که از سامانه ها دریافت شده وضعیت انتظامی این استان مطلوب است و در طرح نوروزی موفق و خوب عمل کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به اینکه چند سالی در استان اصفهان خدمت گزار مردم بوده است خاطر نشان کرد:انصافا مردم اصفهان مردمی ولایی ، شهید پرور و با فرهنگ هستند و برای بنده افتخاری بود که خدمت گزار این مردم فهیم بودم و از رسانه ملی نیز که در این ایام کنار پلیس بوده و با اطلاع رسانی های لازم به پلیس یاری رسانده تقدیر می شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x