اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر تهران چندر رسانه مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

برنامه عرضه اسمارت‌فون‌های جدید وان‌پلاس طی سال ۲۰۲۲ اعلام شد

برنامه عرضه اسمارت‌فون‌های جدید وان‌پلاس طی سال ۲۰۲۲ اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به‌نظر می‌رسد که کمپانی وان‌پلاس در تدارک همسان‌سازی مدل کسب‌وکار خود با شرکت اوپو است. پس از ادغام موفقیت‌آمیز این ۲ شرکت، وان‌پلاس سبد محصولات خود را به‌ شکلی ویژه گسترش داد. با این‌حال دستگاه‌های جدید این برند برای سال جاری صرفا به اسمارت‌واچ‌ها محدود نخواهند بود.

بر اساس شایعه جدیدی که توسط یک منبع خبری نسبتا قابل اعتماد منتشر شده است؛ وان‌پلاس قصد دارد که تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۲۲ از ۶ دستگاه جدید رونمایی کند. معرفی این تعداد محصول طی یک دوره زمانی حدودا ۶ ماهه امری بی‌سابقه به‌شمار می‌رود. در ادامه به معرفی این محصولات می‌پردازیم.

نخستین محصول به لحاظ فنی یک هندست جدید قلمداد نمی‌شود. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، عرضه وان‌پلاس ۱۰ پرو در بازارهای بین‌المللی رسما آغاز می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این رویداد تا پایان ماه مارس عملی خواهد شد.

در ادامه طی ماه آوریل و پس از چندین ماه درز اطلاعات، انتشار شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون وان‌پلاس نورد CE 2 لایت این اسمارت‌فون بالاخره به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. در پایان ماه آوریل یا اوایل ماه مه شاهد رونمایی از وان‌پلاس نورد ۲T خواهیم بود؛ در حالی‌که وان‌پلاس ۱۰R در ماه مه رسما معرفی خواهد شد.

رویداد معرفی وان‌پلاس نورد ۳ در ماه جولای برگزار شده و این هندست احتمالا با نام وان‌پلاس نورد پرو در برخی (یا همگی) بازارها عرضه خواهد شد. نهایتا نقشه راه لو رفته از معرفی وان‌پلاس ۱۰ اولترا یا وان‌پلاس ۱۰ پرو پلاس طی ماه سپتامبر حکایت دارد.

بی‌تردید تمامی گجت‌های فوق نیازمند تلاش‌های فراوان برای به‌روز نگه داشتن نرم‌افزار و اصلاح کامل باگ‌ها هستند. کارشناسان امیدوارند که وان‌پلاس بتواند این کار را بهتر از گذشته انجام دهد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x